خاموشی شعله المپیک، فتیله منطقه یورو را پایین کشید

خاموشی شعله المپیک، فتیله منطقه یورو را پایین کشید کاراموند: نظرسنجی نشان داد که فعالیت تجاری منطقه یورو در این ماه به شدت و بطور غیرمنتظره ای کم شد، برای اینکه خدمات این بلوک ثابت شد در صورتیکه رکود در تولید شتاب گرفت.


به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، بنظر می رسد رکود به شکل گسترده با آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا نمایان شد و این کاهش با فرانسه بدتر شد برای اینکه بعد از تقویت المپیک در ماه اگوست به حالت انقباض بازگشت.
این مساله موجب شد تا بانک مرکزی اروپا برای کاهش سیاست های بیشتر خود اقدام نماید و یورو سقوط کرد و در راه بزرگترین سقوط روزانه خود در مقابل دلار آمریکا در بالاتر از سه ماه گذشته بود.
شاخص ترکیبی مدیران خرید منطقه یورودر این ماه نسبت به ۵۱ ماه آگوست به ۴۸.۹ سقوط کرد. نظرسنجی رویترز پیش بینی کاهش به ۵۰.۵ را داشت.
خوش بینی منطقه یورو با خاموش شدن شعله المپیک، نیز خاموش شد و تقاضای کلی با سریع ترین نرخ در هشت ماه گذشته کم شد. شاخص کسب وکار جدید از ۴۹.۱ به ۴۷.۲ سقوط کرد. شاخص مدیران خرید خدمات از ۵۲.۹ به ۵۰.۵ سقوط کرد که کمتر از تمامی انتظارات در نظرسنجی رویترز بود که کاهش کمتری را به ۵۲.۱ پیش بینی کرده بود.
بازده اوراق قرضه دولتی منطقه یورو برمبنای داده ها کم شد و بازده بدهی آلمان بیشترین کاهش را داشت.
رویترز گزارش کرد که اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا هفته گذشته اظهار داشت که بانک مرکزی اروپا باید به کاهش تدریجی نرخ بهره ادامه دهد، اما ممکنست در صورت تزلزل اقتصاد، کاهش نرخ بهره را تسریع کند.




منبع:

1403/07/04
09:17:25
5.0 / 5
156
تگهای مطلب: خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری