خودروسازان چینی می روند یا می بازند؟
کاراموند: به گزارش کاراموند، صادرات خودرو چین در ماه آوریل با کاهش فروش داخلی، به رکورد بالایی رسید.
به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، آمارها نشان داد که صادرات خودروی چین در آوریل به بالاترین حد خود رسیده است چونکه فروش داخلی ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل کاسته شده است، چونکه در بحبوحه تشدید رقابت قیمت و احتیاط مصرف کنندگان در مورد هزینه کردن در بهبود اقتصادی متزلزل است.
انجمن خودرو های مسافری چین اعلام نمود صادرات خودرو در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزوده شد و به ۴۱۷ هزار دستگاه رسید که نسبت به ماه قبل که رشد ۳۹ درصدی را در صادرات داشت ادامه داد. کوی دونگشو، دبیر کل این اتحادیه اظهار داشت که با تشدید رقابت در بازار داخلی، خودروسازان داخلی باید بین رفتن به خارج از کشور و باخت یکی را انتخاب کنند.
بر مبنای داده های انجمن خودرو های مسافری چین، فروش خودرو های سواری در بزرگترین بازار خودروی جهان در آوریل ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرد و به ۱.۵۵ میلیون دستگاه رسید و ۹.۶ درصد نسبت به مارس کاهش پیدا کرد. فروش خودرو در ماه مارس نسبت به سال قبل ۵.۷ درصد افزایش پیدا کرده و در ماه مارس ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده است. کوی گفت کسادی بازار بدتر از حد انتظار بود، در حالیکه بعضی از خودروسازان همچنان به تولید خود ادامه می دادند و منجر به افزایش موجودی در نمایندگی ها شد.
در حالیکه سهم فروش خودرو های انرژی جدید به بالاترین حد خود رسیده است و راه را برای بزرگترین بازار خودروی جهان برای رسیدن سریع به هدف سبز خود هموار می کند، فروش خودرو های برقی همچنان بسیار کندتر از خودرو های پلاگین هیبریدی است.
بر اساس گزارش رویترز، خودروسازان ژاپنی که در فناوری های هیبریدی پیشگام بوده اند، عقب مانده اند و تنها ۱.۹ درصد از بازار جهانی خودرو های پلاگین هیبریدی را در سه ماهه اول به دست آورده اند.
منبع: karamond.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب