ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام كرد:

۳۱ برنامه تلویزیونی استانی برای هر نامزد

۳۱ برنامه تلویزیونی استانی برای هر نامزد به گزارش کاراموند، ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسانه ملی اطلاعیه ای را منتشر نمود.


به گزارش کاراموند به نقل از مهر، در اطلاعیه «ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری» رسانه ملی چنین آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار مردم شریف ایران می رساند در پی سانحه غم انگیز شهادت رییس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد، بلا فاصله ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صدا و سیما هفته گذشته تشکیل شد. این ستاد بلا فاصله طی جلسات فشرده و برای ایفای وظایف سنگین رسانه ملی در تامین زمینه های لازم برای تبلیغات نامزدهای محترم، موارد زیر را مصوب کرد: ۱. قرعه کشی برای تعیین زمان بندی تولید و پخش برنامه های تبلیغات رادیو و تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بلا فاصله بعد از اعلام لیست نهایی نامزدهای محترم با حضور نمایندگان آنها در سازمان صدا و سیما انجام خواهد شد. ۲. برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مانند دوره های پیشین تلفیقی از برنامه های زنده و ضبطی همچون مناظره خواهد بود. ۳. ستاد انتخابات سازمان همین طور یک کانال اختصاصی را در سامانه تلوبیون برای پخش برنامه های زنده و ضبطی به هر یک از نامزدها اختصاص خواهد داد. ۴. هر یک از نامزدهای محترم می توانند در صورت تمایل ۲ مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه ای و ۲ مستند رادیویی ۳۰ دقیقه ای برای پخش در شبکه های رادیویی و تلویزیونی تهیه کنند. ۵. ستادهای تبلیغاتی هر یک از نامزدها همین طور می توانند دیدگاه های ایشان خطاب به مردم هر یک از استانها را برای پخش در شبکه های صدا و سیمای استانها در قالب یک برنامه به طور رو به دوربین به تعداد استانها تهیه کنند. ۶. باتوجه به اینکه برمبنای قانون، نظارت بر برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدها شامل ضبطی و زنده به کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سپرده شده، کلیه برنامه های ضبط شده نامزدها باید در موعد مقرر که متعاقبا اعلام می شود، تحویل این کمیسیون شود. برمبنای ماده ۶۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ترتیب و تنظیم تبلیغات رادیو و تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به تصویب کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برسد، پس موارد پیشنهادی ستاد انتخابات رسانه ملی در اولین جلسه این کمیسیون در تاریخ نهم خرداد عنوان شد و به تصویب کمیسیون یاد شده رسید. یادآور می شود کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شامل این اعضا است: -دادستان کل کشور یا نماینده تام الاختیار او - وزیر کشور یا نماینده تام الاختیار او - دبیر هیات اجرائی مرکزی انتخابات - رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما یا یکی از اعضای این شورا به انتخاب شورا - رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یا نماینده تام الاختیار او ستاد رسانه ملی همین طور مصوب کرد گروههای برنامه ساز با هدف پربارترشدن هر چه بیشتر برنامه های تلویزیونی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طراحی سوالات در برنامه های مناظره، میزگرد و گفت و گو استفاده و برنامه ریزی کند. جزئیات برنامه های ذکر شده تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی شامل مناظره ها و میزگردها و نیز سایر برنامه های زنده و ضبطی متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.»


منبع:

1403/03/11
20:38:26
5.0 / 5
249
تگهای مطلب: ایران , دانشگاه , طلا , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری