بررسی سازوكارهای تعاملی رسانه ها و مجلس
كاراموند: نشست هم اندیشی «رسانه ها و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی»، ساعت 10 بامداد روز دوشنبه (2 تیر ماه) در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها انجام می شود.
به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با بیان خبر بالا آورده است: باتوجه به کارکردهای متنوع رسانه ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ایجاد انسجام اجتماعی، نظارت بر عملکرد نهادهای تصمیم گیر و فراهم آوردن زمینه های مشارکت عمومی، بنظر می رسد تعامل مطلوب دو نهاد رسانه و مجلس، می تواند نقش موثری در بهبود عملکرد هریک از آنها و به تبع آن، توسعه کشور در حوزه های مختلف ایفا کند.
بر این اساس، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در ادامه سلسله نشست های تخصصی خود، بررسی موضوع سازوکارهای تعاملی رسانه ها و مجلس شورای اسلامی را با محورهایی چون «چالش ها و راهبردهای رسانه برای رصد فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شناخت شیوه های تعامل اصحاب رسانه و نمایندگان ملت، آشنایی با مهارت های تخصصی اصحاب رسانه برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکارها برای پیگیری بهتر امور خانه ملت و... » در دستور کار خود قرار داد.
محسن پیرهادی (مدیرمسئول روزنامه «رسالت» و نماینده مردم تهران در یازدهمین مجلس)، الیاس حضرتی (مدیرمسئول روزنامه «اعتماد» و نماینده سابق مردم تهران در مجلس)، محمد خدادی (معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و گیتا علی آبادی (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها) در این جلسه تخصصی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون سازوکارهای تعاملی رسانه ها و یازدهمین مجلس شورای اسلامی می پردازند.
علاقه مندان جهت شرکت در این جلسه می توانند به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها واقع در خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ۱۱ مراجعه کنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب